מיתוג, מיתוג עסקי, פרסום ושיווק

ובכן, החלטנו להקים עסק, לא דבר של מה בכך, יש שיאמרו כי נדרש לא מעט אומץ כדי להוציא לפועל חלום ילדות, להיות עצמאי ולא קשור באף אחד. לשלוט בהוצאות, בהכנסות, לבוא וללכת מתי שרוצים. אבל ניהול עסק, מסובך עד כמה שיהיה, אין בו עצמו ערובה מספקת להצלחה עסקית. בה במידה שחשוב מאד להשקיע בניהול תקין ומסודר של החשבונות, יש לחשוב גם על הצד ה פרסום ושיווק של העסק. הצלחה או כישלון של מיתוג העסק שלנו, יכול להוות את כל ההבדל בעולם שבין הצלחה לבין כישלון עיסקי מהדהד.

פרסום ושיווק לעסק

ניקח בתור דוגמא חברה המתמחה בשיווק של משרדים להשכרה. הרי בשוק, קיימות חברות רבות המציעות את אותם שירותים כמו זה של העסק שלנו, אז מה יבדיל את העסק שלנו מזה של אחרים? מה יגרום לבעלי עסקים פוטנציאליים להשתמש דווקא בשירותי ההשכרה אשר מציעה החברה שלנו? פנייה לחברה המתמחה באספקת שירותי פרסום ושיווק ו מיתוג עסקי, מאפשרת לאפיין את העסק הספציפי שלנו ככזה אשר ימשוך אנשים ויצור לעסק שלנו פנים אשר יאפשרו צמיחה כלכלית.

כחלק ממאמצי פרסום ושיווק של העסק, מתבצעת פנייה לחברת פרסום אשר לוקחת על עצמה את המשימה של החדרת המוצר או השירות לתודעה הציבורית ויצירתו של מותג עסקי אמין וייחודי. אחד האמצעים המוכרים ביותר הוא השימוש באמצעי התקשורת השונים כפלטפורמות פרסומיות. חברות ועסקים שונים, קונים זמן שידור מסויים המוקדש לפרסומות. ככל שזמן השידור הוא בשעות הנצפות או המושמעות יותר, כך זמן האוויר הוא יקר יותר.

מיתוג – יצירת זהות ייחודית

מיתוג הוא שמו של המונח אשר מתאר את פעולת יצירת תעודת זהות למוצר מסויים אשר יש ברצוננו למכור, ואין זה משנה האם מדובר במוצר פיסי או בשירות כלשהו. במהלך פעילות של מיתוג עסקי תבנה לעסק זהות ערכית-תרבותית-חברתית מסויימת אשר תיצור תחושת זיקה ורגש בין הקונה או הרוכש הפוטנציאלי לבין העסק.

הצלחתו של מסע פירסום ושיווק, מיתוג ו מיתוג עיסקי, תלויים בסופו של דבר בהצלחת פילוח הזהות התרבותית-רגשית של הצרכן או רוכש השירותים הפוטנציאלי. כך ניתן למצוא את ההצלחה במכירת כל המשרדים למכירה בתל אביב אשר נעשתה כאשתקד

 
פרסום ומדיה
  • שירלי מתפשטת, אבל בשביל מה?
    למה תמונות העירום של שירלי מ"היפה והחנון" מעוררות בנו בעיקר אי נוחות, איך החליפו את מושיק עפיה בראפר ערבי ב"חי בלה לה לנד" וגם קריאה חתרנית בשירה החדש של אביבית בר זוהר. איי ליסט, נופלת בשטחים פתוחים

  • אביבית הכי מטוקבקת, שפרה קורנפלד למעריב
    טור חדש לשפרה קורנפלד ב"סופשבוע", גם ליאור דיין נשאר בינתיים במעריב. גל אוחובסקי החליט לא ללכת ל"מחוברים", אבל עינת שרוף הולכת ל"בואו לאכול איתי". אביבית בר זוהר בראש הטוקבקים ויורם קניוק עושה את זה בחו"ל. אזור התעשייה